top of page

Deklaracja Mądrej Miłości

Updated: Sep 29, 2022

Deklaracja Mądrej Miłości



Zostań, jeśli jesteśmy dla siebie najlepszym, co może nas spotkać.


Odejdź, jeśli czujesz, że czeka nas coś jeszcze lepszego...


Zostań, jeśli czujesz, że jestem wszystkim, czego Ci

w życiu potrzeba.


Zostań, jeśli wystarczy Ci to, co jest...

Odejdź, jeśli szukasz czegoś więcej...


Zostań, jeśli stoisz przy mnie w swojej mocy...

Odejdź, jeśli Cię osłabiam, zamiast wzmacniać...


Zostań, jeśli jesteś przy mnie w harmonii ze sobą.

Odejdź, jeśli oddalasz się przy mnie od siebie.


Zostań, jeśli czujesz w nas codzienną harmonię bez wysiłku.

Odejdź, jeśli musimy na siłę dopasowywać się

do siebie.


Zostań, jeśli przepełnia Cię szczęście, gdy patrzysz jak przy Tobie rozkwitam...Odejdź, jeśli więdniemy...

Puść, jeśli mnie trzymasz...


Puszczam Cię, ponieważ życzę Ci tego, co dla Ciebie najlepsze...

Jeśli jestem dla Ciebie najlepszym, co może Ciebie spotkać – przyjmuję to z Radością.


Jeśli Ty jesteś dla mnie najlepszym rozwiązaniem, moje Serce

z Radością Cię przyjmuje...


Kocham Cię, ponieważ przepływa przeze mnie miłująca moc twórcza wszechświata...Kocham Cię, ponieważ jestem

w harmonii ze sobą...


Kochaj mnie, ponieważ przepływa przez Ciebie miłująca moc twórcza wszechświata...Kochaj mnie, ponieważ jesteś w harmonii ze sobą...


Szanuję to, co podoba mi się w Tobie... I to, co podoba mi się w sobie, gdy jesteś ze mną...


Szanuj to, co podoba Ci się we mnie...I co podoba Ci się w Tobie, gdy jesteś ze mną...


Ponieważ oboje zasługujemy na to, co najlepsze...


- Crystal Aryaf


Wybieram Miłość Radość i Szczęście

Autor dobrze znany

Love ❤️

✨ 🌒🌓🌖🌕🌔🌓🌒 ✨

Jeśli chcesz, możesz mi kupić kawę :) http://buycoffee.to/wybieramszczescie


Dziękuję !



14 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page