top of page

Daj mi tyle wyobraźni, bym mógł dzielić się z innymi

Updated: Sep 29, 2022



„MAŁY KSIĄŻĘ”

"Panie, nie modlę się o cuda ani o wizje, proszę tylko o siłę na moje dni.

Naucz mnie sztuki małych kroków.

Uczyń mnie bystrym i zaradnym, tak bym potrafił dokonywać ważnych odkryć i nabywał doświadczeń wśród różnorodności każdego dnia.

Pomóż mi lepiej wykorzystywać mój czas.

Obdarz mnie zmysłem odróżniania tego co ważne od tego, co nieistotne.

Modlę się o siłę dyscypliny i umiaru, nie tylko by przejść przez życie, ale i po to by przeżywać swoje dni pożytecznie i dostrzegać niespodziewane przyjemności i wzloty.

Uchroń mnie przed naiwną wiarą, że wszystko w życiu musi iść gładko.

Daj mi trzeźwe rozpoznanie, że trudności, porażki, wpadki, niepowodzenia są nam dane przez samo życie byśmy mogli wzrastać i dojrzewać.

Ześlij mi właściwą osobę we właściwym czasie, która będzie miała dość odwagi i miłości, by mówić prawdę!

Wiem, że wiele problemów rozwiązuje się bez mojej pomocy, więc proszę, naucz mnie cierpliwości.

Wiesz jak bardzo potrzebujemy przyjaźni.

Uczyń mnie godnym tego najpiękniejszego, najtrudniejszego, najbardziej ryzykownego i kruchego daru życia.

Daj mi tyle wyobraźni, bym mógł dzielić się z innymi odrobiną ciepła, we właściwym miejscu, o właściwym czasie, słowem czy w milczeniu.

Oszczędź mi strachu przed przegapieniem czegoś w życiu.

Nie dawaj mi tego na co zasługuję, lecz to, czego potrzebuję.

Naucz mnie sztuki małych kroków."

~ Antoine de Saint-Exupéry


Wybieram Miłość Radość i Szczęście

Autor dobrze znany

Love ❤️

✨ 🌒🌓🌖🌕🌔🌓🌒 ✨

Jeśli chcesz, możesz mi kupić kawę :) http://buycoffee.to/wybieramszczescie


Dziękuję !




15 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page