top of page

Rytuały Energetyczne

Rytuał na dowolną intencje …

✨ 🌒🌓🌖🌕🌔🌓🌒 ✨


MIŁOŚĆ

✨✨ PIENIĄDZE

✨✨✨ZDROWIE

…..

Odcinający i przyciągający …


Jak to wygląda…

Jak wiemy wszystko co się odbywa w naszej przestrzeni jest energią…

Wszystko to przejawiana niewidzialna niefizyczna energia źródła.

Źródło nieustannie śle nieograniczony strumień dobra…

Dobro to przejawiać może się w przeróżnych formach, ale zawsze dla nas korzystnych, to dobro samo w sobie.

Tylko dobre rozwiązania. Te zależne są za to od naszej wiary i przyzwolenia na nie ..

Chcesz powrotu partnera ale podświadomie się tego obawiasz to energia dobra zrobi wszystko abyś się nie bała i oddali od Ciebie potencjały, możliwości przyciągnięcia partnera i odwrotnie, jeśli wiesz i widzisz i wszystko wewnątrz mówi Ci, że jest to możliwe sprowadzasz do swojej przestrzeni potencjały na powrót do twojego życia tegoż partnera …


Jaka rola mnie i Ciebie w rytuale …

Wyższa magia? Nie ..

Gdzie dwoje o mnie mówią tam zawsze jestem.. Jeśli ty wierzysz w swój potencjał, w potencjał rytuału i spełnienia jego intencji to ja wierzę razem z Tobą, wierzę w spełnienie Twojej intencji i myśle o tym, że właśnie Ci spełnia ..

Powtarzam z tobą słowa intencji w formie o Tobie..

Kiedy ty mówisz


ja Agnieszka Jestem nieograniczoną wibrującą energią stworzenia, Jestem również kreatorką ….


Ja mówię z Tobą w tym samym czasie


Agnieszka nieograniczona wibrująca energia stworzenia jest kreatorką swoich przyszłych wydarzeń, które inicjują się właśnie w tej chwili …


Zanim prześle Ci słowa stworzonego dla Ciebie rytuału, który powinnaś przeczytać na głos wraz ze mną w tym samym czasie, dostarczę Ci informacji co powinnaś sobie nabyć w jakich kolorach świece jak się do rytuału przygotować czy jak się wyciszyć …


Rytuał przy odpowiednio silnym zaangażowaniu emocjonalnym jest bardzo skutecznym narzędziem, który jeśli tylko istnieją w matrycy nieskończoności dobre rozwiązania zawsze nam dostarczy tych dla nas najlepszych ..


Cena rytuału to 333 zł

Nie ma możliwości wycenić własnej energii dla tego przyjąłem ten wariant .

To spora kwota ale też daję od siebie dużo energii ..



Co w cenie ..

Moja skupiona energia, treść inwokacji rytuału po wcześniejszej informacji czego rytuał ma dotyczyć, informacje co przygotować i jak przygotować siebie, sam rytuał po ustalonej wcześniej dacie i godzinie ( dobrze sobie zaplanować przestrzeń i spokój ) dodatkowo przygotuje dla Ciebie treść afirmacji do powtarzania po rytuale … Skrypt runiczny na życzenie


W czym pomogły rytuały ze mną ..

Kilka przypadków, gdy skrypty z rytuałami przywołały nowe istnienia w sytuacjach gdy lekarz wcześniej stwierdził np bezpłodność któregoś z partnerów ..


Opisane w formie wiadomości w Messenger przypadki, odpuszczenia i całkowitego wycofania się raka z organizmu ..


Kilka poważnych fortun, które się ot tak wydarzyły ..


Wiele powrotów miłosnych, wiele miłosnych szczęśliwych „przypadków”


Energia dobra i miłości to najmocniejsze z energii..

Wspólna koncentracja na tej samej myśli, energii to jej zwielokrotniona moc …


Zapraszam do kontaktu priv …





13 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page